Αραιώνει εύκολα και ομοιόμορφα χωρίς να αφήνει σημάδια στα μαλλιά.
Δεν κολλάει καθόλου στην κίνηση και για fade είναι must.
Το χρησιμοποιώ συνέχεια για σβησίματα και blends και έχει μεγάλη αντοχή.
Πολύ μαλακή αίσθηση στο άνοιγμα και κλείσιμο, χωρίς να κουράζει το χέρι. Δεν κολλάει ούτε σε πιο χοντρή τρίχα.
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και μεγάλη αντοχή στη συνεχή χρήση.
Το αποτέλεσμα στο αραίωμα βγαίνει φυσικό και καθαρό χωρίς “κοψίματα”.
Από τα πιο αξιόπιστα ψαλίδια αραιώματος που έχω δοκιμάσει.
Δεν κολλάει καθόλου, δουλεύει ομαλά και είναι ιδανικό για fade και λεπτομέρεια στα τελειώματα.
Επαγγελματικό εργαλείο με πολύ καλή απόδοση. Αραιώνει εύκολα δεν κολλάει στην τρίχα και είναι και ξεκούραστο στην χρήση.
Εξαιρετική ποιότητα κοπής, και για λεπτομέρειες και για σβησίματα.
Αφαιρεί όγκο χωρίς να αφήνει σημάδια.
Τίμια επιλογή για τα χρήματά του.
Κοφτερό, σταθερό και άνετο ακόμα για καθημερινή χρήση.